دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

لیگ برتر انگلیس| شکستی دیگر برای آرسنال این بار در خانه

تیم فوتبال آرسنال متحمل شکست دیگری این بار در زمین خود شد.
کد خبر : 525729
ed905bebbd1a9fb80ffb1259467d8319.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در  ادامه هفته ششم  رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، یکشنبه شب در ورزشگاه امارات لندن تیم فوتبال آرسنال مقابل میهمان خود لسترسیتی با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد و برای سومین بار در این فصل از لیگ برتر متحمل باخت شد.


در این بازی تا دقیقه 80 هیچ توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا اینکه در یک ضدحمله چنگیز اوندر با ارسالی از سمت چپ توپ را روی سر جیمی واردی فرستاد و این مهاجم انگلیسی هم دروازه آرسنال را باز کرد.


با نتیجه‌ای که رقم خورد آرسنال سومین شکست خود در ششمین بازی‌اش را متحمل شد و با 9 امتیاز در رده دهم جدول لیگ برتر قرار گرفت. لسترسیتی اما با ثبت چهارمین پیروزی‌اش 12 امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به لیدزیونایتد به رده چهارم جدول صعود کرد.


همچنین عصر روز یکشنبه تیم ولورهمپتون میزبان تیم نیوکاسل بود که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.


برای ولورهمپتون رائول خیمنس در دقیقه 80 گلزنی کرد و گل نیوکاسل هم 9 دقیقه بعد توسط یاکوب مورفی به ثمر رسید. ولورهمپتون با بردن این بازی می‌توانست به رده چهارم صعود کند اما اکنون با 10 امتیاز در رده هفتم است. نیوکاسل هم با 8 امتیازی در رده چهاردهم است.


پیش از این مسابقه اورتون صدرنشین مهمان ساتهمپتون بود و با دو گل شکست خورد تا همه تیم‌های لیگ برتری یک شکست در کارنامه خود داشته باشند‌.


 


انتهای پیام/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته